Hulpboekhouder - vestiging Zele

Hulpboekhouder – Zele


Wie zijn wij?

Belgian Car Parts is een bloeiend, dynamisch bedrijf, met twee vestigingen in Zwevegem en Zele, dat gespecialiseerd is in de verdeling van originele wisselstukken voor een heel gamma aan automerken.

We focussen ons hierbij vooral op onderdelen van Peugeot, Citroën, Opel, Fiat, Alfa, Lancia, Chrysler, Jeep, Dodge, Kia, Chevrolet EU, Landrover, Jaguar, Hyundai en BMW…

Verder willen wij ons ook steeds meer op de kaart zetten als een 'one-stop-shop' waar onze klanten ook terechtkunnen voor talloze gereedschappen van onder andere de merken Facom, Expert, Finixa, Brown...

Kortom, wij willen onze klanten een zo breed mogelijke waaier van producten aanbieden, gecombineerd met de beste service. Hiervoor rekenen wij dagelijks op een team van enthousiaste collega's.

Voor onze vestiging in Zele zijn wij momenteel op zoek naar een hulpboekhouder.

De hulpboekhouder is verantwoordelijk voor de ondersteuning van de financiële administratie.

Hij/zij draagt bij aan een correcte en tijdige verwerking van financiële transacties, het bijhouden van administratieve gegevens en het ondersteunen van de hoofdboekhouder bij diverse boekhoudkundige taken. Dit draagt bij aan een efficiënte en nauwkeurige financiële administratie.

Zin om mee je schouders onder ons project te zetten? Aarzel dan niet om ons te contacteren!


Wat houdt de job precies in?

  • Je staat in voor verschillende administratieve taken waaronder:
  • Invoeren, controleren en inboeken van aan- en verkoopfacturen
  • Inboeken van financiële transacties
  • Controle van stockfacturen
  • Kas bijhouden
  • Na een interne opleiding neem je het debiteurenbeheer voor je rekening
  • Beantwoorden van interne en externe vragen over financiële gegevens.
  • Zorgen voor een nauwkeurige en geordende administratie.
  • Samenwerken met collega’s van de financiële afdeling en andere afdelingen.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt een hart voor administratie.
  • Je beschikt over een diploma in boekhouding of gelijkwaardige ervaring.
  • Kennis van de basisprincipes van boekhouding en financiële processen.
  • Je hebt een gedegen kennis van de Belgische Btw-regelgeving
  • Je bent gemotiveerd en kan goed om met een vooropgestelde deadline.
  • Je bent 2-talig (Nederlands-Frans)
  • Je werkt vlot met de gebruikelijke Officepakketten.
  • Je bent nauwkeurig en leergierig.

Wat kunnen wij u bieden?

  • Wij bieden jou een boeiende uitdaging binnen een bedrijf in volle expansie.
  • Je komt terecht in een dynamisch en gemotiveerd team van 34 personen.
  • We zijn een bedrijf met een mensgerichte aanpak dat zijn medewerkers de mogelijkheden biedt tot ontwikkeling en ruimte laat voor eigen initiatief.
  • Aantrekkelijke verloning aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques/Ecocheques/ CAO90/ Groepsverzekering
  • Een 39u werkweek. (20 verlofdagen aangevuld met 6 Adv-dagen)


Kort en bondig:

Vereiste studies

  • 3de graad algemeen vormend secundair onderwijs (ASO3)
  • 3de graad technisch secundair onderwijs (TSO3)
  • Je beschikt over een diploma in boekhouding of gelijkwaardige ervaring

Werkervaring

  • Geen ervaring vereist
  • Schoolverlater zeker welkom

Talenkennis

  • Nederlands (zeer goed)
  • Frans ( goeie basiskennis)

Contract

  • Mogelijkheid tot vaste Job
  • Contract van onbepaalde duur
  • Voltijds
  • Dagwerk
Plaats tewerkstelling

  • Poldergotestraat 26 -9240 Zele


Waar en hoe solliciteren?

Contact: Liesbeth Vannieuwenhuyze – HR verantwoordelijke